FAQ2023-08-24T14:50:18+01:00

Heeft u vragen betreffende onze diensten of producten?

Hieronder vindt u een lijst met meest gestelde vragen van onze diensten. Moest uw vraag niet beantwoord worden, aarzel dan zeker niet om met ons cotact op te nemen

Welke doorgroeimogelijkheden zijn er wanneer ik bij jullie start?2023-06-20T12:16:36+01:00

Je start je carriere als operator bij ons steeds onder aan de ladder als Customer Care Trainee. Ons groeitraject helpt je om jezelf in 7 stappen op te werken tot Customer Care Ambassador.

Moet ik perfect tweetalig zijn om bij jullie te mogen werken?2023-06-20T10:59:00+01:00

Hoewel we zeker de voorkeur geven aan kandidaten die perfect Nederlands en Frans kunnen spreken, nemen we ook mensen aan die slechts 1 van beide kunnen en de tweede taal willen leren.
Je hoeft dus niet perfect tweetalig te zijn om te mogen solliciteren, maar we verwachten wel de wil om bij te leren.

Kan ik bij jullie terecht voor een stage?2023-06-20T11:16:24+01:00

We nemen met plezier stagiaires aan, maar omdat we telkens investeren in opleidingen, focussen we graag op stagiaires die na hun stage ook graag terugkomen als vaste medewerker.

Is er een mogelijkheid om online op sollicitatiegesprek te komen?2023-06-20T12:22:10+01:00

Het eerste kennismakingsgesprek kan steeds zeker online via MS Teams. Voor latere gesprekken en de uiteindelijke samenwerking, vragen we wel om bereid te zijn naar onze kantoorruimte te komen te Antwerpen.

Vraag niet beantwoord?

Ga naar de bovenkant